skip to Main Content
+40 234 581 249 +40 740 118 080 +40 234 576 614 office@ssabag.ro

Cerințele postului

  • Înregistrarea documentelor de contabilitate primară și evidență program gestiune;
  • Efectuare rapoarte și situații către management.

Experiență și aptitudini:

  • Experiență de minimum 1 an contabilitate primară și/sau evidență gestiune, înregistrare avize, emitere NIR, bonuri de consum;
  • Bună cunoaștere a pachetului Microsoft Office (Word, Excel) – cunoștințe AutoCad prezintă un avantaj;
  • Seriozitate și implicare, dorința de a se integra pe termen lung într-o echipa tânără și dinamică.

Avantajele care vin împreună cu acest job:

  • Contract individual de muncă încheiat pentru perioadă nedeterminată;
  • Condiții salariale atractive.

Relații la telefon 0726 200 295.

Trimiteți-ne CV-ul dumneavoastră


    Back To Top
    ro_RORO
    en_GBEN ro_RORO